tuttar om ...

tuttar om Kassler smak, usch!:
hej!
jag skulle bara fråga, har din syrra inte väldigt konstiga tuttar? elr asså de ser ut som om att hon nästan inte har några och sen köper hon värsta push up bhn, och trycker upp dom tills dom nästan faller ur, :S inte fint tycker jag....
IP: 217.209.31.91

Svar: okej då vet jag vart du kollar. Tyvär kan jag ju inte svara på frågan för jag brukar inte stå och glo på hennes boobs och bilderna är gamla. Helt otroligt att man ens orkar bry sig om andras tuttar? Kankse borde lägga ut bilder på bara huvudena så slipper du se folks bröst. Jag kan erkänna att nu har hon större bh: strlk än mig så då måste du mena att jag inte har några alls? Herregud varför svarar jag ens på detta? idiotiskt.



Jag har suttit här hemma ooch legat i sängen medan familjen har vart på bio.
Sen kom dom hem med donken mat åt mig, fast hamburgaren var äcklig så kastade den.
Är sur på min näsa för tillfället,
för jag har snyttit mig så jävla mycket så nu snytter jag näsblod så går runt med papper i näsan.
Är så glad över att ingen jag känner kan se mig för tillfället förutom dom här hemma.
fast dom spelar ju ingen roll . . . . .


Älskar er  . . . . fast ibland önskar jag helt ärlig att jag var ensam barn.
Undra hur det skulle va då?
Fats nu när jag har er skulle jag aldrig klara mig utan er.


Xoxo/ Miss Perfect

Kommentarer
Postat av: diana

Tack för din söta kommentar! =) Läs gärna mitt inlägg idag som jag tipsar om lite julmode! =) Hoppas du får en mysig första advent! KRAM// Diana

2008-11-30 @ 18:14:39
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: jaha okej, men är du frisk nu dÅ?

Haft en bra helg annars ? :)

2008-11-30 @ 20:58:32
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Trollungen!

trist när folk sitter coh skriver sådär:( de kan man bli riktigt sur på, man lägger ju upp bilder för att folk ska titta på tex kläder eller nått:) emn men alla är väll olika:S

2008-12-01 @ 20:13:42
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0