Snabb update

Fan vad tråkig jag är som inte skriver något!
Säkert världens tråkigaste människa men då får jag väl vara det . . . .
Är trött, seg & allt annat man kan vara.
Förutom det ligger det snorpapper i hela min säng, coca cola på hela mitt golv och smulor i hela min säng.
Vem säger att man måste vara renlig när man e sjuk?
Det är enda gången man kan vara lite skabbig . . . .


Som ni kan se här under så har jag lagt ut en sak ifrån bris. Mailade dom för kanske en månad sen och sa att jag ville stödja dom eller hur man ska säga.Sen så fick jag kontakt med en därifrån och så i ett mail stod det att han skickade med bannern/bilderna men jag såg ingen. Trodde att det var jag som inte fatta så skrev inget tillbaka men idag fick jag mail ifrån honom och så fick jag två bilder. Den ena va blå och den andre rosa, har lagt ut den rosa vet bara inte än vart jag ska lägga in den blå? Tycker iallafall att Bris är helt otroliga, Barnens rätt i samhället. Tycker absolut att ni ska gå in på deras sida. Ibland kanske man känner sig helt ensam men ni ska veta att man aldrig är det!

www.bris.se

Kommentarer
Postat av: Liene

Bar att göra sån sak som att hjälpa bris!:)

2008-11-28 @ 18:32:55
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Lenita

Precis som du säger, man får vara skabbig när man är sjuk ;)

2008-11-28 @ 20:25:13
URL: http://lenitajohansson.blogg.se/
Postat av: hemlig

hej du har så fina kläder vart brukar du köpa kläder

2008-11-28 @ 22:24:47
Postat av: annii

Bra bild

2008-11-29 @ 15:08:58
URL: http://annwiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0