Måndag = avklarad

Dagen började med att jag halkade ner för trappen fast höll i handtaget till dörren så knäckte bara armen!
Sen i skolan var jag förbered på mitt utvecklings samtal men tror ni inte det var inställt ? Jo . . .
och jag visste inte ens om det. Tydligen var det mamma som inte kunde TACK!
Fast den lilla ilskan tog jag ut på mitt arbete så jag han bygga en högtalare på en hel lektion medans dom som hade haft en lektion till på sig knappt var klara.

Ska snart ut i ovädret och åka pulka och rulla runt i snön med Jacob!
Antagligen kommer vi bara va ute i fem minuter för jag kommer att tröttna men see you soon. . . .


Så här såg jag ut när jag var 14.
En stor skilland emot min syster som bara är tolv . . . .



det är verkligen så att yngre och yngre generationer blir som äldre.


Klockren?

Kommentarer
Postat av: evve

Haha omg, undrar vem som tog kortet och var ;)mina fucking fula trosor haha!

<3

2008-11-24 @ 17:20:45
URL: http://eveliinaas.blogg.se/
Postat av: Liene

Kul med pulka:D



sv: Ja, usch, helg ska ju va en helg!och varsågod<3

2008-11-24 @ 18:41:03
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin blogg! :D

2008-11-24 @ 19:24:43
URL: http://torabottiger.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kanske borde snacka med din syrra om hon ser ut, det kommer att få konsekvenser. Jag vet det, har varit med om det själv.

2008-11-25 @ 17:43:54
Postat av: Anonym

håller faktiskt med lite om din syrra.. :/ men hon är säkert lika stark och självsäker som sin syster så hon kommer säkert klara sig fint i livet! :)

hade en fråga här nu va :) färgar du ögonbrynen? eller fyller du bara i dom med penna? för när man kollar på bilden när du var 14 så syns dom inte alls :)

2008-11-25 @ 17:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0