Gymnasiemässan

Idag efter skolan åkte jag med Jess till mässan för att träffa Danni och Amanda.
Vi kollade runt och det fanns grymt mkt killar!
Ska på öppet hus nästa Onsdag för att träffa några haha  . . . .
Ska ju dit med klassen imorgon men då slipper jag ta hem massa papper för nu har ju jag redan gjort det.
Sen skämms jag grymt mkt över en sak . . . .
Det var en modevisning och vi tjejer satt på marken så vi såg inte vart dom stog utan vi såg bara överdelen,
och den första som kom in stog på knä.
Jag började undra varför hon stod på knä och började skratta lite lätt men sen när jag reser mig så ser jag att hon inte har några ben.
Då skämdes jag verkligen, tänk om det skulle ha vart jag där uppe?
Nej nu ska jag sluta skratta åt saker och defintivt inte åt korkade saker!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0