En kort bloggpaus

Har grymt ont i ryggen och lite överallt,
och kommer tyvär inte sitta vid datorn något.
Men håll ut om några dagar är jag tillbaka sunshines.

Tycker så synd om er  så kan berätta lite om min dag?
Åkte till skolan och var där till tre.
Juste på no:n har alla i klassen gjort en högtalare och idag skulle vi se om dom fungerade,
så skulle jag testa och trycka lite på min? tror ni inte jag hade sönder den lite så tog snabbt en tejpbit och satte fast den!
fast sen när vi skulle testa den gick den sönder ändå haha. Det är så typiskt mig . . . . .
Sen senare efter att jag åkt ifrån skolan så var vi hos läkarn och jag ska gå på tabletter i en vecka och sen får vi se?
Självklart skulle ju mamma handla massa efter fast jag fick ändå nya skor så det e lungt.
Man ska lära sig allt om sina föräldrar så man kan få vad man vill.
Jag vet exakt hur min mamma fungerar och exakt hur jag ska få saker av henne.
Tro inte att jag utnyttjar henne för jag ställer alltid upp för henne! I alla lägen . . . . .
Men nu ropar hon så ciao . . . . .


saknar sommarn . . .


saknar min syster med . . . .


Världens sötaste "Miss Perfect"

Kommentarer
Postat av: Liene

sv: haah, ja, mammor behövs:D



Hoppas att din rygg blir bättre så du slipper smärtan.

Jag saknar också sommar, eller iaf längtar till nästa:P

kramar

2008-11-27 @ 21:19:22
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Linn

Vad är det för fel på din rygg?

2008-11-27 @ 21:22:00
URL: http://underbartful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0