abba

Det börja med att Theo försökte rymma ut på vägen igenom våran grund men superhjälten Emma räddade honom haha. Jag skulle nog aldrig klarar av om någon av mina syskon dog  . . . .



Sen när pappa skulle in i en affär och köpa något så kom en abba låt på radion.
Det visste ni  nog inte om mig men jag älskar dom!
Så jag höjde volymen och börja dansa i bilen, gissa om folk glodde haha . . . .
Sen lekte Jossan att hon kunde köra! Jag skulle aldrig våga sitta i en bil om hon körde.



Sen kom vi dit och maten var lika underbar som vanligt och efterätten var ännu godare.
Sen fick jag en mocka väska och ett par mocka skor med päls av Ann-sofie som hon hade när hon var yngre.
Fick ett par röda kilklack skor också och sen ska jag få en röd skinnkuvert väska.
Men här kommer lite andra bilder:





Känner ni igen mig och jossan på dessa två bilder?
Om ni undrar över dom gamla kläderna så var vi i Bulgarien och då gör dom om en och så tar man fin foto.

Kommentarer
Postat av: Ida

det är bra här med :) Händer det något roligt i veckan?

2008-11-09 @ 19:33:31
URL: http://iidasblogg.blogg.se/
Postat av: höglund

gud när jag ser er två saknar jag verkligen tiden med dig elr er båda men speciellt dig emma du är min tvilling och jag känner mig så ensam utan att kunna vända mig till ngn .. men jag kommer aldrig glömma för ni är ju trotts allt syskonen johansson och mina favoriter :)puss på er

2008-11-10 @ 20:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0