Uppe hela dygnet

Igår kväll var jag med Nick, Mathias och någon David.
Sen gick david och Nick och M stannade.
Vi kollade på film med Jossan och sabina sen var klockan rätt så mycket så han sov hos oss.
Både Jossan och sabina somnade men jag och M var uppe till typ 7 imorse,
Sen sov vi i några timmar sen blev jag väckt av jävla julmusik,
plus att dom hade klottrat ned mig med mascara!?!
Det var ju ingen ide för mig att sova sen efter för skulle ju till stan runt tolv med Tony.
Vi satt och fika och snacka sen följde han med när jag köpte sista julklapparna.
Jag gjorde bort mig på varenda butik vi gick in på!
sen hittade vi värsta vintage butiken som vi bara älskade.
Gamla 70-tals klänningar mm, just love it.
Sen så ligger det 1-1 emellan oss nu för han knäckte mig med att jag blev blåst när jag köpte en present.
Jävla lurendrejerier!
Jag hatar när killar knäcker mig så nu måste jag komma på något . . . .
Jag tål det bara inte.


Haha Sabina och sis imorse.


Min outfit.


bara söta jag.


Haha jag är en brud!


Coola Emma.


tagen exakt 5 minuter sen typ!

Kommentarer
Postat av: Anna

haft en bra dag , pussen :)!

2008-12-22 @ 17:40:31
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Anna

haft en bra dag , pussen :)!

2008-12-22 @ 17:40:34
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: Anna

tack ska du ha gulle!

2008-12-22 @ 17:58:26
URL: http://annahadarzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

david hultin? :o

2008-12-22 @ 19:47:47
Postat av: Anonym

meh beyond retro e ju typ gryymaste affären.

2008-12-23 @ 00:41:22
Postat av: Tony här med glögg i vattenistolen!

jo först vill jag bara säga lycka till emma med att försöka få det att bli 2-1 till dig :P. sen är faktiskt caliroots den bästa affären!

Peace out yao bre len abo!

2008-12-23 @ 01:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0