Pics

Som sagt jag har inget liv eller jo och det går ut på att ta bilder på mig själv!
Nej väntar på att en kompis ska äta sen får vi se . . . .
Tog iallafall bilder som blev skit dålig kvalite men får duga haha.
Min syster och hennes pojkvän gick nyss och dom är så sööööta.
Fast jag ogillar fort kärlek och kameror.
Vad hatar ni?
En sak som jag inte hatar är Julafton,
min favorit högtid helt klart!
Alla samlas och ger presenter, äter god mat mm.
Det handlar väl om kärlek och jag som inte gillar det.
Fast det finns ju olika sorters kärlek,
man älskar ju inte sin kompis på samma sätt som sin mamma!


Har aldrig sett den minen?




Kjolen är lite förkort bara!


Bara ja, som alltid.


Det är sååå soligt ute.




Grrrr, akta er!


Bäst att se seriös ut.


Dagens favvo bild.


Glömde berätta om min julkalenders julklapp idag.
Hemma hos pappa får man en present varje Söndag, dom söndagarna jag är där.
Idag fick jag smink bortsra, perfekt eftersom jag slarvat bort min.



Kommentarer
Postat av: IZZAH SVARAR

tack desamma gumman :D gjort nå skojjsigt oi helgen då ?

2008-12-21 @ 19:30:16
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: Louise

jag vet, o därför va de så tråkigt att den va slutsåld :(

men ja fick tag på nästan en likadan, bild kommer ja fått hem den :)



God Jul på dig gumman! :)

2008-12-22 @ 09:38:06
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur får du sådär snyggt sotade ögon som du har på vissa bilder i bloggen? när jag gör på mej själv blir det bara svart kladd och jag ser djupt deprimerad ut xd

2008-12-22 @ 13:47:37
Postat av: Liene

Dina bilder är alltid så snygg! och jag gillade att det var sämre kvalitet på dom, det är som en effekt:)



Det finns verkligen många olika sorters kärlek.

2008-12-22 @ 15:28:39
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0