Överlycklig

Ahh nu har jag fått tillbaka mitt gammal nummer och så fick jag alla sms!
Då var det ett ifrån en modellagentur som ville träffa mig och som skulle ringa mellan fyra och fem den dagen men jag hade ju inte det nummret!!!
Men som tur skickade dom sitt nummer så jag kan ringa upp.
Imorgon ska jag ju till zap models, är grymt nervös!

Har vart hos min riktiga mormor och ätit, de blev pizza haha.
Jag är nog Sveriges mest onyttiga tonåring, fast det gör inget för min del.
Så länge jag är nöjd med det goda?
Är bara så otroligt lycklig just nu,
visst är många saker inte bra men jag mår som ett under.
Har inte skrivit så mycket i bloggen men har verkligen inte tid . . . .
Kan berätta en sak iallafall, det går riktigt bra för mig och Jacob.
Jag tror att hösten verkligen inte är en bra tid för mig att ha förhållande på för jag blir så deprimerad.
Det gick inte alls bra för oss men de gör det gör det nu.
Det enda som är jobbigt är att jag fått brev ifrån "x",
mitt ex som nu är ivägskickad och inte får ha kontakt med någon.
Det känns väldigt jobbigt att veta att någon förstör sitt liv och jag stod han väldigt nära.
Jag menar han va min pojkvän och det första för mig, om ni fattar vad jag menar.
Sen höll ju han på med idiotiska grejer som jag drogs in i!
Vill intt gå in mer på det där just nu för det påminner mig bara om allt hemskt!
Iallfall skrev han förlåt osv.
Tänker svara men det känns jobbigt när jag vet att dom kommer att läsa igenom brevet innan han får det!



Vad ska man säga?


Mormors söta vovve.


Min söta chilenar kusin som charmade mig till max.
Åt nästan upp han i slutet . . . .

Nje nu måste jag sova min skönhets sömn, dte har vart en lååång dag . . .
Skriver imorgon.
Sov så gott alla änglar, tänker på er . . .


aaaaa jag har fått en finne mitt emellan ögonbrynnen!

Kommentarer
Postat av: Nellie

fin blogg gumman :)

2008-12-11 @ 22:12:50
URL: http://hudecek.blogg.se/
Postat av: Sofia

vad skoj med modellagenturen :D

2008-12-11 @ 22:25:44
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: annii

Fina bilder

2008-12-12 @ 07:20:32
URL: http://anniiess.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha anton kollar ner i dina PATTAR !

2008-12-12 @ 15:54:53
Postat av: Bambies

haha fint med julpynt på filip! haha <3

2008-12-12 @ 23:47:48
URL: http://bambies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0