mobilen snodd och hur lågt sjunker ni killar?

Var ju som sagt på Tha wave igår och aldrig igen!
För det första vara tre av mina ex där och för de andra blev min mobil snodd och mina tjej kompisar slagna av killar!
När vi stod och dansa på det andra dansgolvet kom ett gäng med killar och dansade bakom oss,
sen så kände jag hur han tog min mobil ur fickan så jag hann rycka tillbaka den.
Samtidigt försökte dom ta Jessicas kompis väska så jessica puttade till honom.
Vet ni vad han gjorde?
Han slog henne i asiktet och spotta på henne och dom slog också hennes kompis!?!
Det är verkligen lågt av killar måste jag säga,
ni förlorar verkligen våran respekt.
Sen gick vi ut en stund och man tappade bort folk hela tiden sen gick jag och dansa med jessica.
helt plötsligt kom en kille och ryckte ur min mobil och sprang därifrån man hann ju inte efter,
för att de är ju stora folkmassor som trycker på!
Sen gick jag till vakten och sa, gissa vad han svarar:
- Tyvär vi kan inte göra något.
Sen gick jag och fråga efter vart hittegodset tar vägen då sa den andra såhär:
- I någons ficka!
Så nu har jag ingen mobil, inga nummer och ingenting!
Den första jag leta upp var ju självklart Jacob som alltid hjälper mig.
jag kunde inte ringa till någon kom jag ju på sen för kan ju inga nummer utantill.
Om ni undrar varför jag var så korkad och hade  mobilen i fickan var de för att kunna få tag i folk.
Sen var jag ju ändå tvungen och ha lite kul så gick och dansa med Jacob.
Måste erkänna att jag saknar honom . . . .
Sen så dansa jag med mina kompisar och han med sina.
Sen tänkte jag överaska honom men då stod han med en annan tjej och dansa så gick därifrån.
Blev faktiskt lite avundsjuk men jag dansade ju också med killar fast sa alltid att jag inte ville hålla på.
Vet inte varför . . . .
Måste bara säga det att jag e fett besviken på killarna där!
dom behandlda oss som skit, dom gick fram och lyfte upp oss och allt.
Även fast man sa att man inte ville! Dom bara ryckte iväg en och tog sina händer på ställen man inte ville!
Det var lite roligt att jag fick komplimanger för min dans,
när vi stod vi läskstället så stod jag och gjorde några "moves" och så kollade massa,
sen kom några killar och bad om nummer haha skit söta små ungar.
Jag säger inte att alla killar var idioter men dom flesta!
Åhhh är så jävla besviken .......
Ska äta frukost med Danni och amanda nu, ciao!
Tro inte att vi hade ski tråkigt för de var kul men en misslyckad kväll var det verkligen!





( Bilder innan amandas pappa hämtade oss )
Kommer fler ifrån the wave sen!

Killar är parkeringsplatser, dom bra är upptagna och dom dåliga vill ingen ha!

Kommentarer
Postat av: rebecka

asså oh herrgud , vilken lyckad kväll liksom , -.-

2008-12-07 @ 12:59:44
URL: http://zielfeldt.blogg.se/
Postat av: linnia

hur såg din mobil ut?

2008-12-07 @ 14:58:32
URL: http://linnias.blogg.se/
Postat av: annii

Fin väska

2008-12-07 @ 17:23:04
URL: http://annwiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0