Misslyckad Lördag

Okej de började med att jag börja bråka med mamma & syrran,
sen blev jag så arg/sur så jag bestämde mig för att sticka hemifrån.
Jag smsade jacob men han svarade inte, sen skulle jag mötta danni í stan.
Mamma började ringa och jag svarade inte för meningen var ju att hon skulle bli orolig.
Sen skickade hon sms att hon skulle dra in pengarna och så, då var jag ju tvungen att svara!
Så e blev en misslyckad rymning!
Sen skulle jag träffa en kompis i Norsborg.
Jag har inte sett han på ett tag sen när vi väl är framme i norsborg så kommer två killar.
Vi hälsade på varandra och han presenterade sig som den killen jag kände.
Sen när dom sa att vi skulle gå insåg jag att de inte var han, för han såg inte alls ut så där.
Så jag skickade ett sms till danni "det är inte han!",
Jag låtsades att min mamma ringde och att min föräldrar skilt sig så jag måste hem och prata med dom haha,
det roliga är ju att dom skiljde sig när jag var sex.
Dom kollade på mig lite konstigt och sa sedan okej men kan ni komma senare?
Jag bara kanske sen skyndade vi oss på nästa tunnelbana till stan igen.
Sen ringde dom och sa att min kompsi skulle komma senare och så.
Hur jävla dumma tror dom att vi är?
tror dom inte att vi känner igen min kompis?
Man undrar ju vad dom ville . . . . . .
Allt slutade iallafall med att vi hyrde saw 3 och åkte hem till danni och sov.
Den sötnöten.
Jag blev iallafall skit besviken på jacob . . . . .
fast tänker inte skriva om det just nu för måste plugga . . . .


Snygga jag . . .


Jag & Danni.


Vilka snygga brudar?


Rädd? haha . . .


aaah . . .


Pose!


Min flickvän.

Kommentarer
Postat av: Petra

Fin blogg =)

2008-12-14 @ 16:50:13
URL: http://petrasusanna.blogg.se/
Postat av: annii

Tack Fin jacka

2008-12-15 @ 19:11:50
URL: http://anniiess.blogg.se/
Postat av: annii

Tack Fin jacka

2008-12-15 @ 19:14:00
URL: http://anniiess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0