Miss sunshine is back

Kvällens outfit:




Min batningsmetod fungerar utmärkt, platt mage på bara några dagar!
Nu är de bara ut och ragga haha!?!
Har faktiskt ett tips åt er med torra läppar,
ta ett lager flytande honug på och försök att inte slicka upp det!
Är otroligt seg men men det är deprimerande tider.
Ska faktiskt ta ett glas oboy och sedan sätta mig framför skärmen och kolla film.
God natt på er underbara . . . .



Ett raggningstips till killar:

Om ni vill ragga på en tjej så frågar ni när hon ska hälsa på dig nästa gång?
Sen kommer hon säkert svara ngn gång eller något . . .
Svara då bara, nej det måste bli på julafton för du var den enda presenten jag önskade mig utav tomten.
Vet inte om det funkar så bra men på mig gör det.




Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Snyggt :) Gillade den svarta toppen! Var har du köpt den? Kram

2008-12-17 @ 21:06:06
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

Lika fint som vanligt (: Hur gjorde du så att du fick så platt mage?

2008-12-18 @ 08:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0