Mina inköp + outfit

Shoppade igår och här kommer lite:


Jeansfärgade tights, Gina Tricot.


Örhängne, en liten butik på drottning gatan.



T-shirt, Bikbok ( köpte en svart också)
Hög midje kjol med rosett, Mq.
Gråa tights, Bik bok ( köpte svarta där också)




Stickad kofta, Mq.


Tunika/ t-shirt, Mq.
Halsband, fick i julklapp.



Ska snart åka till mamma och packa, sen ska jag äta middag med dom.
Har färgat mitt hår brunare nu, nästan svart!
Fast det blir ju ljusare efter några dagar . . .
Nej men nu måste jag fixa lite småsaker,
åker ju fan till Norrland imorgon!
Norrland here i come . . . .




Dagens outfit:



Grå långärmad, Bikbok.
Vit t.shirt, Bikbok.
Jeans tights, Gian tricot.
Halsabdn, fick i julklapp.



Kommentarer
Postat av: Anonym

sluta rynka pannan! när du höjer på ögonbrynen på varannat kort, så får du rynkor i pannan och det är inte snyggt!

2008-12-31 @ 00:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0