Magsjukan & tandläkarn

Var hos tandläkaren idag och fixade två hål utan bedövning,
det gjorde ont!
Kände redan då att jag mådde riktigt illa . . ..
Sen när jag skulle gå fick jag veta att min tandläkare ska flytta till London?
Neeej jag som gillade henne, man vänjer sig vid en och tänk om den nya inte alls är bra?
Men då går det ju alltid att byta.
På bussen hem hade jag så jävla ont i magen att jag nästan klev av  fast orkade mig till Gustavs skola.
Dom berättade då att han inte ätit något för att han mått jätte dåligt med magont.
Så kan gissa mig till att vi åker på magsjukan nu?
För både min syster och låtsaspappa har åkt på det!!!!
toan kanske blir mitt nya rum . . . .



"Jag ska bli en superman som min bror,
varje dag gör jag likadant, jag ska bli en stjärna en vacker dag.
Jag ska bli hon som ingen glömmer bort,
jag ska ta över världen med min röst och köpa ett par bröst . . . . "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0