Livet knullar oss alla . . . . jag ska kunna gå naken!



Är fett irriterad på livet,
helt seriöst det är bara en lek.
Där man blir sårad och med om hemska saker som sätter sig som ärr i hjärnan!
Människor gör misstag hela tiden och alla skyller på varandra.
Folk kan inte bara hålla sig till sitt liv uatn måste alltid lägga sig i andras.
Oskyldiga barn svälts till döds medans en seriemördare lever lyx.
Jag frågar fortfarande efter meningen med livet?
Visst jag är bara 15 år men jag vill inte ha barn,
Så länge inte saker blir bättre men dom blir ju helt klart sämre.
En människa ska kunna gå naken utan att folk glor eller kommenterar.
Jag kan inte ens lägga ut bilder här på bloggen där jag har pusch up eller visar lite mkt uatn att få någon kommentar.
Det är helt otroligt!
Jag ska kunna gå naken igenom stockholm stad utan att en jävle kollar snett!





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Exakt, folk lägger sig alltid i ens liv fast dom har ett eget liv att tänka på. Om man inte är som alla andra så tycker folk att man är konstig och klassas då inte som "normal" och dom säger ju "att man ska vara sig själv"

2008-12-22 @ 19:54:07
Postat av: Linn

Haru blivit våldtagen? :O

2008-12-22 @ 21:31:56
URL: http://underbartful.blogg.se/
Postat av: -

LOLZ.

att gå runt naken är väl att överdriva??

för det första, det är olagligt.

för det andra, skulle du själv inte bli förvånad om någon gick runt i stan naken?

2008-12-23 @ 18:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0