Jag skulle inte behöva min syster

Först innan vi skulle iväg på middag,
så slog hon mig skit hårt och dunka in mitt huvud i golvet osv.
Bara för att jag inte fick sitta och kolla på tv? Normal tjej . . .
Sen skulle vi köpa godis och hyra film med familjen.
Jag satt kvar i bilen för hon vet vilka jag sett?
Gissa vad fittan gör, hon tar en film jag sett tre gånger,
som jag har på datorn hemma hos Mamma,
sen plockar hon godis som bara hon tycker om?
Jag menar verkligen shyst hon är så jävla självisk!
visst jag kanske är ett pms barn som blir irriterad över små saker men nu orkar jag verkligen inte längre!
jag ställer upp för henne,
jag har lagt ner kanske 5 timmar på att fixa hennes ipod igår.
Skulle igentligen ha åkt till mamma ikväll men orkar inte packa ner sakerna jag tog hit!
Jag orkar verkligen inte med henne längre, det går bara inte!
Från och med nu tänker jag inte prata med henne, hjälpa henne eller någonting?






Kommentarer
Postat av: -

haha tar det 5 h för dej att fixa hennes ipod så e du sämst

2008-12-27 @ 16:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0