Jag lever fast jag är igentligen död

Imorse när jag vaknade såg jag ut som ett spöke,
likblek, håret åt alla håll och ögonen som  vet inte vad.
Mår skit illa och har världens huvudvärk!
Jag lever fast är nog igentligen död.
Idag är de dagen innan Jukafton och jag har inte ens slagit in mina presenter!?!
Fan måste göra det . . . . .
Kanske bara lägger dom i en ica påse och sedan under granen, man kastar ju ändå papperet.

Såhär ser min jul ut:
Julafton: Fira med mamma och hennes släkt.
Juldagen: Fira med pappa och släkten där.
Juldagarna: Shoppa loss. . . .
29 Dec: Åker jag upp till Norrland.
Nyårsafton/1 jan: Fyller sis år.
9 Jan: Skolan börjar . . . .







Nu ska jag hoppa i säng igen tills mammsen kommer och hämtar mig . . .
Puss på era gulliga rumpor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0