Jag kan inte ens stå utan din luft i mina lungor.

Kom nyss hem,
fick sluta jätte tidigt för inga var där och de var mycket personal.
Satt mest och prata med en jätte snäll tjej som är brasilansk.
Vi pratade om käelk och de är helt otroligt.
En kille kom på semester till Brasilien och hon kunde inte Engelska,
sedan slutar allt med att dom har ett barn tsm och bor lyckliga här.
Hon sa också en väldigt smart sak till mig:
" Man ska inte lyssna på andras upplevelser och lärdomar, för man lär sig bara utav dte man själv gör fel!"
Efter att jag slutat gick jag til Pappas jobb och han stod och gjorde ett nytt bord som vi ska ha på jul när alla kommer.
Ska faktiskt bara fixa mig och vänta på att min killkompis är klar,
sen ska vi in till stan.
Först skulle jag ha sovit hos Johanna men trodde jag sluta sent och hon bor ju i Järna för tillfället,
så ska göra dte någon annan dag ist.
Vad vi ska göra får ni veta ikväll när jag kommer hem!
Ha en skit bra Lördagskväll!



Den mest grisliknande bilden på mej!


Jag i egen hög personlighet.


that can not be me . . . .


Omg!

Kommentarer
Postat av: AnnA

tack ska du ha ;) jag är mästare på att rita i paint. hahaha. inte..

2008-12-20 @ 18:29:32
URL: http://annahadarzon.blogg.se/
Postat av: Cicci

jaa :)

fina bilder =)

2008-12-20 @ 18:38:52
URL: http://ciccccii.blogg.se/
Postat av: Anna

haha taack sötis . haft det bra emmsus?

2008-12-20 @ 20:40:44
URL: http://pannas.blogg.se/
Postat av: k

sista bilden var faktiskt söt.. till skillnad från de nyare bilder du tar.

2008-12-23 @ 18:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0