Ingen är en förlorare!

Jag är trött på att vissa kallar sig själva för förlorare,
för alla är livets vinnare.
Om vi nu inte hade vart snabbast vid ett visst tillfälle vore inte vi människor.
Som sagt vi ALLA är vinnare.
Sitter iallafall i mitt rum och ska slå in sista julklapparna,
och dricker red bull och äter choklad.
"Chefen" kom förbi med en aladin ask som julklapp, tack.
Ikväll är de uppesittar kväll och självklart ska vi vara med!
Har handlat massa red bull så att jag och sis orkar sitta uppe.
Om jag vinner massa pengar lovar jag er ...... hm .....
Aja ni märker om jag vinner.
Juste skulle skicka julklappen till han jag älskade idag men kunde inte,
det går bara inte. . . .
Sen frågade jag boken om jag skulle göra det, så slog jag bara upp en sida.
Så här löd svaret: kanske!
hmm ödet.
Bäst att låta det vara då!
Enligt honom är jag ju ändå hemsk typ så nu är dte försent för mig att bevisa vissa saker.



Min fina outfit.


Min älskade sis.


Min älskade "mig själv"


?


Hon hoppade . . .


Sen hoppade jag . . .

Kommentarer
Postat av: "S"

du driver skickade du inte de ?!?

asså faan du skulle ha gjort de ..

2008-12-23 @ 17:47:37
Postat av: julia

hoppas du vinner något då =)=)

2008-12-23 @ 18:02:21
Postat av: Anna

god jul då :)

2008-12-23 @ 19:00:30
URL: http://annahadarzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0