Fyll i ett formulär för att få dejta mig!




Ny morgon och det är en väldigt speciell dag . . . .  SKOLAVSLUTNING!
Ska bli så skööönt att få sova hur länge som helst och massa annat!
Nu har man pluggat en termin då är det dags för att vila ut ......
Ska först in till stan snart med två klasser,
fast jag ska vara med Johanna haha och alla andra älsklingar.
Vi kom på det att vi ska låta lla snygga killar fylla i ett formulär,
sen lite annat och om dom klarar de är dom redo för att dejta oss haha!
Men nu måste jag sticka får ju inte missa allt . . . .
Ska ta med mig kameran så dte blir massa bilder, vad är en blogg utan bilder?

Dagens outfit:





Bara för att jag är så egen kär:




Kommentarer
Postat av: Chacha

Hej tjejen!

Du har fått en award i min blogg för att jag tycker att din blogg är intressant och du använder nästan alltid bilder i dina inlägg vilket gör det ännu roligare att läsa sen är ju dina blogg videosar bra och roliga :)

2008-12-18 @ 12:46:20
URL: http://spellme.blogg.se/
Postat av: Jessi

Superfin outfit gumman :)

2008-12-18 @ 16:28:05
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0