En liten del av min önskelista



Okej det här är några få saker jag önskar mig:
* Parfym.
* Smink.
* Snygga underkläder.
*Ipod.
* Pengar.
* Ny mobil.

Ska faktiskt hoppa i sängen, jag lovar att jag ska hoppa försiktigt.
Jag låg och tänkte på gud som jag inte tror på.
Jag konfimerade mig förra sommarn men jag tror inte på gud?
Jag tror på mig själv och karma.
Jag är med om dåliga saker men lika många bra.
Om jag gör någonting bra får jag någonting för det.
Tänk aldrig att era liv suger ( som jag då brukar göra) , för det kommer ett ljus sen.
Med allt ( det mest! ) sker någonting positivt!
Så god natt på er, imorgon är det kanske någons turdag? Who knows . . .


jag och tvilling i sommras,
saknar oss . . .


Jag ser inte mig i denna tjej?


Inte i denna tjej heller .. . . . .



Så här skrev min syster på hennes blogg nyss och jag tänkte svara på det:

SOVA

god kväll sitter här med min lillebror och skriver med elin haha ( min älsklig) ska gå och lägga mig är så jävlar sur på min syrra  hon har rivit mig över hela armarna för vi bråkae (så blöder ) hon ska alltid överdriva så jävlar mycket börjar slåss och allt är så jävlar trött på henne funderar på att flytta tillbaka till pappa igen på heltid ! pallar fan inte med henne längre,,,,,, men men god natt ses
puss och kram////jossan


Mitt svar: Jossan gick jag bara fram till dig och rev dig? nej....... tycker att du borde skriva hela saningen.
Du skrev aldrig vad du hjorde emot mig?
det var bara det jag ville säga, sov så gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0