En läskig sak om mig

Nu tänkte jag berätta en läskig sak med mig själv . . .
Alltid när jag ser människor ser jag saker om dom,
t.ex. han har svårt hemma, hon är otrogen och sånt.
Då blir det automatiskt så att jag dömer dom!
Det är faktiskt ganska jobbigt för det går inte att sluta tänka i dom banorna.
Ikväll har jag inte gjort något speciellt . . .
Skulle först varr med J men helt plötsligt kunde han inte och han kunde inte ha sagt det lite tidigare!
Då kunde jag träffat någon annan!
Sen kom sis pojkvän och hans kompisar.
Sen hade jag kuddkrig med två som hete David och Oliver.
Det slutade med att dom kittlade mig . . .
Fett jobbigt läge . . .  haha!


Såhär ser man ut efter att ah vart med dom!



Jag skulle inte behöva smink,
det gör så att man bara ser fjortis ut.
( Iallafall när man har mycket! )
fast jag klarar mig ändå inte utan det!



Kommentarer
Postat av: Sara

Snälla snälla kan du berätta hur du får så fin hud?

2008-12-28 @ 16:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0