En bra avslutning

Igår hade vi julavslutning och jag fick mina betyg,
ät faktiskt nöjd, för de är stora skillnader ifrån förra året.
Våra lärare brukar dela ut utmärkelser och pris till dom som kanske haft bäst resultat eller något annat.
Jag fick faktiskt en utmärkelse, blev skit chokad!
Fick det för att jag va i en jobbig svacka förra året men tog mig upp mm.
Fick en bok med alla frågors svar i, den är skit läskig.
Man frågar en fråga t.e.x kommer jag att lyckas?
Så får man svar på det, som en spåbok typ.
Så nu är jag typ beroende av att få svar på alla mina frågor.
Det var iallafall riktigt mysigt på avslutningen.
Efter åkte jag och tjejerna på bio, vi såg filmen twilight, grymt bra!
Jag hade på mig hudfärgade strumpbyxor och min jacka är så lång så de såg ut som om att jag inte hade någonting på mig!
Gissa om folk kommentera .. . .
Killarna vart inte nagativa men tjejerna var spydiga!
Så de sluta med att jag gick och byte om till mjukisar!!!
Att man inte ens kan visa benen utan att dra till sig uppmärksamhet?
jag menar om jag inte skulle haft jackan på mig så skulle ingen öppnat sin mun.
Vi kom hem till Johanna runt ett tror jag men berättar senare för måste åka och julhandla nu, pussar . . . .


Såg här såg jag ut tidigt i morse, gissa om jag var trött!


 


Så här såg jag ut igår.


Jag bjuder på den . . . .


kallt?



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0