Det bästa med att ha en lillesyster

Jag skriver alltid negativa saker om min syster så nu tänkte jag göra tvärtom.
Det bästa med att ha en lillesyster är att man få känna sig äldre.
Hon brukar alltid göra som jag säger, jag är hennes boss.
Förutom när hon inte alls gillar dte och slår mig ist!?!
Man är någons förebild, hon vill alltid vara som mig.
Plus att dom är helt fantastiska!
Så nu när jag har ont i ryggen tänkte jag smyga in i hennes rum och be henne massera mig,
gissa vad hon kommer svara: UUUTTT HÄRIFRÅN!?!
Okej jag hoppar nog in i en varm dusch istället.
Puss på er hunnies. . . . .


Många undrar om jag är normal?
Ja de är jag, gillar bara att göra saker roligare än vad dom e!
( Bilden tagen i sommras)


hallå, Paris Hilton var faktiskt min förebild!?!


Kommentarer
Postat av: evelina

Fråga gärna något i min frågestund ! :)

2008-12-23 @ 02:22:22
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: annii

Fin väska

2008-12-23 @ 17:08:59
URL: http://anniiess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0