dags att dansa

Ska snart åka till danni och möta girlsen sen ska vi bege oss till the wave 4 års party.
Så här ser jag ut ikväll:







Tar med mig tights också ifall att jag inte vill ha jeans,
ingen märkvärdig fest outfit men duger.
Det känns som om att man vuxit ifrån fjortisperioden när man bara hade hotpants och urrigning.
nå vad tycks?
Blev grymt nöjd med min sminkning iaf.
Kommer nog inte skriva mer idag för de slutar två men om jag fort e pigg kan jag skriva när jag kommer hem.
Puss på era gulliga rumpor.

Kommentarer
Postat av: Julia

Ja det är väl det. Precis allting är inte på engelska ;) Men många av lärarna kan inte någon svenska alls! ;)



Mycket fina kläder! :D

2008-12-06 @ 18:26:13
URL: http://weestman.blogg.se/
Postat av: anonym

hej, jag känner inte dig men vill bara säga att jag tycker du värka vara en sån häftig och härlih person. du gör bara din egen grej och är inte rädd för att tycka. och jag tycker dina bilder är jätte fina.

2008-12-06 @ 18:56:13
Postat av: a;

vilken fin blogg du har. Ha det så roligt!

2008-12-06 @ 20:24:49
Postat av: Linnea

skir hur du sminkar dej, så jävla fint :)

2008-12-06 @ 21:33:35
Postat av: Trollungen!

De vart riktigt snyggt de där:) Hoppas du får de jätte trevligt på partyt ikväll;P du får skriva mer sen coh berätta;)

hare gott kram

2008-12-06 @ 22:43:52
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Sofi

kan du inte skriva hur du gör när du sminkar dig, speciellt ögonskugga ? :P

2008-12-06 @ 23:30:03
Postat av: Charlie

Jättefin sminkning :)

2008-12-10 @ 08:46:54
URL: http://wandels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0