Äntligen Lördag och mitt hemliga recept . . .

Är inte Lördagar den bästa dagen på hela veckan?
Man kan sova hur länge som helst och behöver inte känna sig tvingad till att göra något.
Man kan bara ligga under täcket hela dagen och låta tankarna flöda.
Så blev de inte för mig idag!
Vaknade halv åtta med världens huvudvärk så öppnade fönstret, drack en flaska vatten och tog en tablett.
Sen kollade jag på systrar i jeans 2 och eminems film 8 mile, båda var grymt bra.
Sen gjorde jag mitt hemliga recept,
många vet säkert om det för jag tog det ifrån en butik men skit samma,
det är ändå mitt hemliga recept:

Du behöver:
Turkisk yoghurt
Flytande honung




Sen är det bara att ta några skedar yoghurt i en skål och om man vill att det ska vara lite sött så tar man honung på!
Perfekt som frukost, mellanmål eller om man bara är sugen på något . . . .
Om jag skulle beskriva smaken med tre ord: krämig, glassig och snöaktig.




Nu ska jag hoppa in i duschen, skriver efter.
Pussar och kramar på er hunnies  . . .


Min halsduk kan också vara en mössa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0