Smått & Gott



Så tog nyss bort sminket, känner att jag har skuldkänslor för skulle ju sluta sminka mej men när man har börjat kan man inte sluta det är som rökning fast utan att det dödar & man får rynkor istället. Känner mig väldigt stressad för har så mycket att göra innan jag kan gå & lägga mig men kommer iallafall skirva mer i bloggen! Det är en självklarhet. Sitter med ett par rosa sockor på mig ifrån Finland som någon gammal tant har stickat, riktigt duktigt gjort men passformen är lite vrickad! Det ser liksom ut som att jag har kalleAnka fötter & de har jag ju inte .... Väntar också på att designen ska läggas upp.Här är iallafall lite bilder :

¨
Samir när han spelar in sin låt.


Dom snygga sockorna!






Kommentarer
Postat av: liene

sv: Ja, jag har haft en bra dag:) Du då?



Dom sockorna som hon stickade var jättesöta:D

2008-08-27 @ 21:37:13
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0