Goder morgon


( Stor skillnad ? )

Jahapp ännu en seg morgon som man bara vill sova bort men nej nej nu måste man vakna upp och inse att om man kämpar får man ju något tillbaka.  Skulle plattta håret dirket när jag vakna men kollade mig i spegeln och såg ett STORT trollhår, helt enkelt a bad hair day! Så det får bara bli en knut på huvudet. Tänkte berätta lite om igår kväll då jag låg & pratade med Andreas, vi tjaffsade lite & jag var på pissigt humör, så här slutade vårt samatal:


- Kan vi inte bara sluta tjaffsa för det är inte roligt, vi glömemr det, Andreas.
- Neej vi måste lösa det annars kommer jag att gå & störa mig på det , Sa jag lite hostande för att jag har slemhosta.
- Du skrattar ju, Andreas.
- DET GÖRA JAG INTE! Emma.
- Joo haha, Andreas.
- DU ÄR DUM I HUVUDET HEJ DÅ! Klick.

Fan, låg & tänkte på det inatt fy fan vilken bitch jag av emot han fast vi pratade med varandra efter och löste allt.
Idag ska jag iallafall till min Pappa så kommer släktingar ifrån Norrland, det ska bli skita kul för träffar inte dom så ofta.
Det enda jobbiga är att jag ska släpa min stora väska hem den är definitivt överfull!



Puss & Kram eran Emmsan





- Vit avklippt linne, H&m. Ca 50 kr.
- Bruna långarmad tröja, ?.
- jeans, Diesel. ca 700 kr.
- Svart sidenband, tagen ifrån klänningen jag har på headern.
- Guld armband taget ifrån Mamma.
- Guld halsband, Älsklingen.
- Svarta skor tagna ifrån Mamma igen.

Kommentarer
Postat av: blidell

du vet ju fortfarande vad som händer om du sårar min bror (;

2008-08-29 @ 16:30:41
Postat av: P

oh

älskar outfiten!

2008-08-29 @ 21:46:29
URL: http://panash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0