When love takes over

Jahapp, vad har hänt idag då?
Jo tog mig till skolan, de va en riktigt ångest.
Men bara en halv termin kvar sen så byter jag skola!
Vet vad jag vill göra med mitt liv nu.
Men det va trevligt att träffa alla åtminstånde.

Sen på vägen hem åkte jag buss med bvänn,
sen när hon klev av kom en unge och satte sig bredvid mig,
åhh hon va så sött.
Jag vill också ha ett barn, fast bara en dotter.
Men stackars barn, dennis skulle väl aldrig släppa ut henne haha.
Nej direkt jag har råd, ska jag klämma ut en unge!

Iallafall så kom jag hem efter en timmes resväg,
han inte ens komma innanför dörren innan jag kände sockersuget!
Som tur hitta jag joels godis påse och ett kakpaket som tog slut!
Ibland måste man ju ha godis?
man lever bara livet en gång och inte ska man behöva
äta nyttiga saker då?

Ajuste fick sms om att jag ska till tandläkaren imorgon,
jag har faktiskt inte tandläkarskräck men tand röntgen skräck!!!
Varje gång börjar jag böla och varje gång får dom ge mig dendär grejen
 som barn använder!!
Men att dom aldrig lär sig!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

helloo, har läst din blogg sen du började, love it. men har börjat fundera på vart fasen du bor? får inte ihop nått vettigt svar i huvudet :)

tacksam för svar, ha de bäst.

2010-03-08 @ 22:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0