Ja får spunk!

Min data har fått spunk eller familjens data,
min sida har virus så sitter inne på juhas sida.
Min vita bärbara har fått fnatt, så den lever sitt egna liv.
Min svarta bärbara har min moster fått.
Juhas svarta som jag fick fungerar bara med finska,
och jag kan typ inte ens en fjärdedel av språket!!!


Så pratade nyss med juha och han sa att om jag köper en ny bärbar,
kan han stå på den.
Men ska ändå installera norton på den här stationära imorgon.
Så imorgon ska jag in och leta efter en ny,
men helt seriöst datorer suger?
men den här gången ska jag ha visurs skydd ifrån början,
inte kasta den i golvet, och inte spilla ut läsk.
Det kanske fungerar? Hope so.

Åhhhh hatar datorer!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0