Varför jag inte åkte till akuten!

Såhär tycker jag att sveriges sjukvård fungerar:
SKIT DÅLIGT!

Dom ville att jag skulle åka till akuten när man väl kommer dit,
ska man sitta där i tio timmar för att vänta på sin tur!
Om man inte är ett dödsfall.
Sen när de väl är ens tur,
får man höra att man inte alls ska vara på akuten utan någon annanstans.
Man kontaktar det stället och dom säger att man inte ska vara där heller . . .
Det enda sjukvården gör är att skicka vidare en!

Tro mig jag vet!
Jag har vart förkyld i snart sex år utan förbättring,
jag va säkert hos tolv olika läkare och alla skickade vidare mig
och gav mig olika diagnoser?
Det kallar jag inte läkare utan pajaser.
Dom gav mig pencellin i ett år så jag blev immun emot det?
Det är också helt fel.
Dom operrede mig två gånger men hjälpte det?
Nej!
Sen säger att jag ska gå på kortison,
då frågade jag " aha hur länge ska jag gå på det då? "
då fick jag världens dummaste svar " Tills dina besvär försvinner "
Jag- aha ska jag på det hela livet då eller?
Läkare- Om det behövs så.

Är man sjuk eller har problem så fixar man de bättre själv . . .
Nu kanske jag är lite elaka emot läkare,
för alla är säkert inte såhär.
Det är bara jag som har oturen och få alla som är så.


Kommentarer
Postat av: emma

gumman vart fasen har du vart någonstanns?! BYT LÄKARE!! vad har dom opererat? låter som du behöver plocka bort halsmandlarna...

2010-01-19 @ 23:39:57
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0