Oturs dagen eller tur dagen?

Åkte efter lunch för hade inga idrotts kläder.
Så jag och johanna åkte in till stan för att kolla på kläder och kanske shoppa något!
Och jag hittade lite behövligheter.
Sen när jag skulle hem ställde jag mig under spottkoppen,
alla som bor i stockholms området vet vart jag menar.
Så ställer jag ner mina påsar för att knäppa jackan så kommer en soppgubbe
för att tömma soppkorgen bredvid mig.
Jag ser att tåget kommer så springer upp,
går in och sätter mig,
och då upptäcker jag?
Jag glömde påsarna!!!!
Och precis när jag ska springa av stängs dörrarna!!!
Så jag åker till nästa station och ska byta
och pratade med älsklingen och blev alldeles förbryllad!!
Allt låg i påsarna . . .
- Allt jag köpt.
- plånbok med bankomart kort, legitimation osv.
Jag åker tillbaka till tc och springer runt som en GALNING!
Alla bad mig gå till olika ställen och jag bröt ihop haha!

Då bestämmer jag mig för att åka hem,
kliver på tåget och ser den där sopgubben på andra perrongen.
Så springer av och skyndar mig till honom.
och vet ni vad?
Han hade mina saker.
Snipp snapp slut så var denna saga slut . . .

Då har jag spenderat tre timmar på tc idag då!





Kommentarer
Postat av: Anonym

du har sån skön tur, gumman! :)

2010-01-29 @ 22:27:37
Postat av: emma

den förra kom från mig!

2010-01-29 @ 22:28:08
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: juliet

Smaarrt as! :D

2010-01-30 @ 19:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0