en härlig skoldag för en gångs skull . . .

Såhär har min Tisdag sett ut:
1. Klev upp och smsade bejbi som jag trodde va på båten men
dom väntade på tuben?
Jag- va? Ni skulle ju vara där senast klockan sex sa jag ju?
Älsk- fan de glömde jag.
Som tur hade jag sett fel så båten gick inte förräns en timme senare.
2. Fiaxde mig, åt frukost sen fick jag skjuts av juha till bussen,
åkte till hornstull och mötte johanna och alex.
3. Kom till skolan och hade två lektioner sen lunch,
de blev en räksallad men den åt jag aldrig utan sex lussebullar istället.
4. Gjorde omprov i data för betygen ska sättas,
de precis på hårstrået att jag fick ig på det men made it!
5. Hade en kort lektion och åkte hem . . .

Nu kvar står bara att äta någonting, blogga lite sen blir det träning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0