Dennis svarar

1. hur träffades ni?
Andra gången hemma hos Johanna där massa va,
efter det skaffade hon mitt nr och nu sitter vi här, coolt.


2. hur gammal är du?
Precis fyllt 18.

3. hur stor ålderskillnad är det mellan dig och emma?
2 år.

4. hur många piercingar har du?
Två men har haft fem i bla. bröstvårtorna.

5. när piercade du ögonbrynet?
När jag va 16 typ.

6. rakar du dig? ser att du har skägg annars..
Jo jag brukar raka mig.

7. hur många kameler skulle du byta ut emma mot?
Skulle inte byta Emma emot något.

8. Vill du gifta dig med emma?
Självklart.

9. vill du vara tillsammans med emma i resten av livet?
Ja det är klart jag vill.

10. Vill du ha barn någon gång, med emma kanske?
Någon gång framöver och bara med henne.

11. Petar du i näsan ibland?
Vem gör inte det?

12. Har du s*x med dig själv ibland?
Om emma inte släpper in haha.

13. vad skulle vara det sexigaste en flickvän kunde göra?
Strippa ;P

14. vad vill en kille hellst ha i julklapp?
Spelar inte så stor roll.

15. Varför är du så cool?
Jag är född cool ;p

16. aldrig bli älskad eller aldrig längre?
Förstår inte frågan?

17. aldrig ha s*x igen eller ligga med emmas syster?
Ligga med emmas syster.

18. skulle du vara otrogen mot emma för 100 000 kronor?
Nej aldrig!

19. Skulle du älska emma även om hon förvandlades till en vandrande pinne?
Ja man älskar ju någon för den den är ovadsett om personen är en pinne.

20. Sover du naken?
Kan hända.

21. Skriv i procent hur mycket du älskar emma
Från skala 1-10 en elva.

22. skriv i procent hur mycket du tror att emma älskar dig
Från en skala ett till tio en tia.

23.vad är det bästa med emma?
Det bästta med henne är att hon verkligen är sig själv med mig.
Hon är inte som alla andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0