Borta bra men hemma bäst

Ni undrar säkert vad jag har gjort dom närmsta dagarna ( 2 dagar ).
Så tänkte skriva lite om det, om ni är intresserade haha!


I Söndags åkte vi hem till Dennis och sen gick vi hem till leo och
kollade på film.
På natten gick vi hem till d igen och då fick jag mig ett gott skratt.
Båda va hungriga så han skulle göra mat åt oss, men jag satt kvar i hans rum.
Kände plötsligt att jag blev sjukt kissnödig så gick på toan, då ser jag att
Dennis står med en tallrik i sin systers rum?
" kolla inte " sa han.
Aja jag kissade och gick och la mig hans säng igen.
Sen kommer han in med värmd billys pizza.
- Vad gjorde du i din systers rum?
- Jag tog in mickron dit.
- Varför då??
- För den låter så högt.

Hahha jag tyckte iallafall att dte va skit kul,
hade ni vart med hade ni förstått.

Sedan igår åkte jag först in till stan med Julia,
hon lämnade mig inatt ( åkte till Kuba ).
Men vi gick runt och kolla och prata massa.
Sen åket jag till Skärris och träffa min gamla bästis Ida.
Det va jätte skojigt, vi gick också runt och kolla och prata,
sen kom dennis också.



Efter några timmar åket vi hem till honom för vi skulle tvätta.
Men först åt vi mat och sen gjorde jag en liten " surprise " åt honom.
Jag bad han gå ut sen byte jag om till
sexiga underkläder jag köpt och band man har runt benet och så vidare . . .
Sedan när jag va klar fick han komma in!
Det som hände sen tänker jag inte ta upp! mouhaha.

När vi va klarar gick vi och tvätta,
sen på kvällen åkte vi och drack hos leo och sen på lagret.
Somnade runt fyra inatt och vaknade tre idag.
Och nu är vi hemma hos mig . . .




Kommentarer
Postat av: Anonym

han måste ha gillat det, han sa ju att det bästa en flickvän kunde göra var att strippa. kanske inte exakt samma sak men ändå ^^ :D

2010-01-05 @ 19:39:41
Postat av: emii

Hellu emma :) kollade in din blogg för första gången idag och den är väldigt rolig att läsa :D fast mycket av det kan ju bero på att jag är Dennis kusin haha, men gud va ni är söta tillsammans måste bara få säga det.

Tycker det är jätte kul att han hittat en sån söt tjej som dig :)

Hoppas magen blir bättre snart och hälsa Dennis från mig, pussar och kramar!

2010-01-06 @ 01:34:05
Postat av: Amanda

haha vilken snäll omtake av honom! x'd

haha riktigt roligt faktiskt, dock lite irriterande att han alltid ska in i mitt rum och pyssla och ha sig!:P hur är det annars? kram kram:)

2010-01-06 @ 03:24:01
URL: http://bunniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0