Vad är de för dag idag? Jo fredag

Åh så skönt, äntligen fredag.
Första dagen jag ska gå i mjukisbyxor till skolan också?
Sen efter ska jag och dennis gå en två timmars promenad inne i stan,
tills ja börjar jobba.
Sen ska jag hem igen sova.
och nej vi har inte slagit i våra huvuden?
Jag tänkte bara att dte kunde vara lite mysigt och nyttigt.

Sedan imorgon blir det också att jobba men sen efter blir det party.
Är skit taggad, alla tjejkompisar i klassen ska dit,
plus massa andra jag känner och min älskade boyfirend.
men den här gången ska jag VERKLIGEN inte göra bort mig.
Jga vill inte ens tänka på vad jag gjorde sist!

Sen blir det sova hos mig,
på söndagen är det släktkalas.
Och då ska jag och bejbi baka det som vi inte hann igår!!

Igår la vi oss framför en film med godis,
och det blir som alltid?
Jag somnar innan ens man får veta vem huvudpersonen är.
Så är det alltid.
Men det var mysigt ändå för sen kröp bejbi upp bredvid mig,
och sa att jag är allt för honom osv.
Synd att man inte vet innan han säger fina saker,
så att man kan filma in det och spara.




Kommentarer
Postat av: Nattha

Vad jobbar du med:)?

2010-02-19 @ 14:17:25
Postat av: Fanny

du och dennis är såååå göölliga :D tagga inför imorgon baby <3<3<3

2010-02-19 @ 15:53:25
URL: http://chillare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0