Jag har den perfekta pojkvännen, och han är bara min.

Jag satt och tänkte på en sak,
jag kan sitta och klaga på saker dennis gör.
Men nu förstår jag varför.


- Han kallar mig alltid fina saker,
när han kallar mig emma blir jag sur,
för jag är så van att bli kallad älskling osv.
- Han pussar alltid på mig, de spelar ingen roll vart vi e,
eller om han är med sina kompisar,
han stannar alltid till för att ge mig uppmärksamhet.
- Han får mig alltid att känna mig älskad,
för jag får höra säkert tjugo gånger om dagen,
om inte mer hur mycket han älskar mig.
Vi brukar bråka om vem som älskar vem mest.
- Han tar med mig överallt, de är som att han vill visa att jag är hans.
Han tar med mig till sina kompisar och han kan säga till dom
att jag betyder mest.
- Han är alltid ärlig emot mig, och säger till när något känns fel.
- Han tar inte saker på mobilen utan kan säga allt till mig i ögonen.
- Han ställer alltid upp för mig,
jag kan sitta och prata om mina bekymmer och problem och
han finns där för mig alla timmar om dygnet.
- Han får alltid mig att känna mig speciell och vackrast på jorden.
- Han för snäll, han har skämt bort mig så mycket,
så jag tvättar inte ens håret själv haha.
- Han får mig att gå till skolan, han får mig att äta.
När jag inte äter blir han jätte orolig och ledsen,
jag tycker de är jätte gulligt.
- Ingenting för han går före mig.
- Han kan inte gå och lägga sig förräns jag har somnat,
för han vill se till att jag sover, och ibland när jag har svårt att andas?
Då ligger han uppe och kollar så att jag andas.
- Han älskar mig för den jag är,
när jag är med han kan jag verkligen vara mig själv.
- Ibland på morgonen,
kan han åka med mig halva vägen till skolan,
och han möter alltid mig efter skolan.
- Han får mig att skratta hela tiden.
Jag skulle kunna skriva hundra saker till som är bra med honom.
Och han är bara min.

Åh jag älskar min dennis så mycket,
de går inte att beskriva. det kommer verkligen vara vi livet ut.



Kommentarer
Postat av: emma

naw sötnosar!

fast emma du e ju söt mot honom oxå ju!

fan du pröjsa lixom FEMTON spänn för ett äpple till honom ;)

2010-02-20 @ 00:25:25
URL: http://emzingen.blogg.se/
Postat av: Maria

Awwwwwww! Så jävla söta :')

2010-02-21 @ 21:14:02
URL: http://mochr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0