Sov morgon älskar väl alla?

Fick sms ifrån sandra igår,
" Paddlingen är inställt "
Tror ni jag blev glad eller?
Det är ändå en för ful dag för att dö på.
Ialafall så gick jag och älsklingen och handlade,
vi gjorde hemmagjord pizza, åt massa godis,
och sen en marabou tårta haha.
Och nej vi är inte tjockisar?
Nu kommer jag verkligen banta!!
Sen blev de ju desperata hemmafruar,
en mysig dusch och sänglängtan.

Sen vaknade jag i skräck imorse.
Hade värsta madrömmen, riktigt hemskt.


Jag & Dennis var här hemma,
sen så kör två bilar upp på gräsmattan.
Jag tänkte att de bara var Juhas kompisar.
SEn så ser jag en stå med pistol riktad emot mig igenom fönstret,
jag vänder mig om för att springa och där står en annan.
Dennis va i mitt rum för att byta tröja.
Sen iallafall så fick dom fats i oss,
och dom gick runt och leta efter något som dom ville ha ifrån J!
Sen när dom kom ner och börja skrika på oss fick jag ta i pistolen,
så jag sköt dom båda i huvudet.
Jag trodde dom var DÖDA?
Så jag börjar ta på mig och tar ett glad vatten osv.
Sen när jag tar mobilen för att ringa 112 resrer dom sig upp
och börjar jaga oss.
Så jag & dennis springer ut!
Det hela slutade iallafall med
att folk stannade för att hjälpa,
dennis blev knivhuggen och föll på marken,
och jag fick panik och svimmade . . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0