Oh what a feeling

Mötte upp alla i stadshagen sen begav vi oss till skolan.
dagen gick snabbt eftersom att vi bara hade två lektioner.
Sedan efter att vi slutat gick jag, johanna, anna, julia, jenen, fanny och louise
till Industri och åt pommes.
Fy fan vad illa jag mådde efter av chili bearnise såsen?
Idag sket jag halvt i min diet, eftersom att jag åt pommes.
Iallafall så följde jag med Johanna efter när hon solade och sedan hämtade Juha mig.
Skulle ha gått på bio idag med Julia men jag är en svikare haha!
Haha sen direkt när jag kom innanför dörren kommer Gurra springandes:
- MAMMA HAR KÖPT FIFA 10!
Oj, vad kul för dom!
Barn alltså, vem blir glad för ett xbox spel?


En glad och monster liknande lillebror.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0