Nyduschad och insmörjd i bodylotion

Om igår:
Åkte in och åt på Mongolien igen
med bejbi, hasna och johanna.
På tåget var de massa monster!?!
Det var ju tydligen någon parad.
Hela stockholm goes Emos haha.
undra om dom har en dag där hela stockholm goes fjortisar också?
Sen iallafall åkte vi tillbaka och jag och älsk hyrde filmer och gick
hem till honom . . .
Men jag somnade typ direkt och han gick ut.

Idag:
Vaknade först nio-tio som alltid!
sen somnade jag om och vaknade runt två!!!
Sovit bort hela dagen . . .
Och när man sover sådär länge också blir man verkligen seg i huvudet.
Jag blir riktigt trög!
Så vi låg i sängen exkt hela dagen tills jag åkte hem.
Älsklingen fick mata mig med glass haha,
men sen lurade han i mig njur-paj?
Fyfan jag som inte ens äter fisk.
Sen åkte jag hem och nu sitter jag här tjurig på mamma.
Hon och mormor och nisse ska åka till thailand,
men tror ni jag får följa med? nej.
M- men du får inte ledigt!
Jag- Det får jag visste!
M-  Nej det får du inte.
Dom kommer verkligen på ursäkter för att jag inte ska åka med,
shysta människor.

Iallafall så ska jag packa saker tills imorrn,
ska ju paddla kanot!!
Går ju äventyrslinje så måste göra lite äventyrliga saker!
Jag som nog är världens minst äventyrliga person.
Jag kom ihåg när jag gick på vattenskidor,
jag gick på det men tror ni jag lärde mig åka? Svar:nej.
För jag vågade inte ens sätta på mig vattenskidorna.
Men paddla kanot är ju ingen fara,
sålänge man inte välter omkull.
Men det skulle ju ALDRIG hända mig. . .







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0