Ny frisyr och bakning


Digger ni min nya frisyr? haha jag bjussar på den iallafall.

Orkar inte åka än så tänkte komma på mitt egna bakrecept.
Jag har verkligen inget liv för tillfället,
och är så jävla missnöjd, över mitt GRÖN/GRÅA hår!
Har lust att ringa och skrika på garnier.
Jävla idioter som lurar oss konsumenter!
Och JA jag läste intrsuktionerna, noga.
Jävla lurendrejare!
Och dom tror att dom ska komma undan med detta?
Aldrig, jag ska hämnas . . . på något vis . . . och någon gång i livet.


En trött och superlsiten emma imorse.
Men shit, dte sur ut som att jag är sjuk?


Kommentarer
Postat av: Carro

svar:godeftermiddag :D

2009-10-27 @ 14:08:35
URL: http://carolineamandaanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0