Mammor är roliga

Först ringer hon mig och är skit allvarlig:
* jag tänker berätta för läkaren på måndag . . .
* jag kommer att lägga in dig på aneroxia avdelningen . . .
* jag kommer att blanda in psykologer mm.
* Bla bla med mera . . .

Och jag sa att jag skulle till D,
nehepp då var jag ABOSULT tvungen att vara hemma när hon kom hem?
Annars skulle hon ABSOULT komma och hämta mig.
Okej?

Så jag har väntat på henne nu i typ fyra timmar,
så kommer hon hem.
Mamma- Jag åker iväg med mamma nu?
Men va fan!!! Nu har jag suttit här och väntat!!
Gissa om jag är sur nu.
Mamma- Kan jag få en hej då puss?
Jag- Aldrig.

Men jag ska bli på bättre humör,
hallå de är Fredag?
Så ska sminka klart och röra på mig.
Kissies ♥


Kommentarer
Postat av: Daniel

Ny och fin bloggdesign du har fått.

2009-10-23 @ 23:24:12
URL: http://dannejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0