Konversation

Det är inte okej att ha kvar sina ex:s kläder
eller gamla saker.
Man måste ju släppa taget,
jag tycker iallafall att det är fel.

Jag- Har du kvar några kläder ifrån dina ex?
Dennis- Va? Nej.
Jag- Okej vad bra då.
Dennis- Fast din sovtröja brukar alla tjejer som sover hos mig sova i.
Jag- VAAAAA?
Dennis- ja?
Jag- Jag hoppas du skojar med mig?
Dennis- Vadårå?
Jag- Tror du helt seriöst jag vill sova i en t-shirt som alla andra
tjejer har sovit i? Fan vad speciel jag måste vara.
Dennis- Men jag skojar ju.
Jag- Bäst för dig . . .Du vill ju inte se mig super sur.


Kommentarer
Postat av: emma

att killar kan vara så tröga! :)

2009-10-13 @ 23:26:55
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0