Jävla cp dag, helt seriöst?

Jag stängde av stora datorn,
gick, fastnade med foten i lamp sladden,
snubblar framåt, glas lampan drar med sig spegeln!
Och BANG får jag den i huvudet och det är splitter överallt.
Tar händerna i marken för att resa mig upp AJ händern är fulla av splitter,
tar ett steg AJ fötterna fulla av splitter.
Skriker!
M & J- Vad gör du där?
Jag- JAG KOMMER ATT HA ÅTTA ÅRS OTUR,
DET Är LIKA BRA ATT LÅSA IN MIG NU!
Nu har iallafall mami tagit bort allt,
vad fan skulle jag göra utan henne?
Hon skrämde mig rejält idag.
Iallafall är det som Gurra sa förra sommarn.
Gurra - Mamma vet du en sak?
Mamma- Nä vadå?
Gurra- Om du dör, då dör jag också.
Tänk att en sån liten unge kan säga en sådan sak?
När han sa det stod jag verkligen bara och blängde,
för det har inte ens jag sagt till mamma
Och för mig är hon verkligen ALLT.
Men det är sant, utan dig mamma vet jag inte vad jag skulle göra.
Aja, nu ska jag förbereda mig för mina åtta år med EXTRA mycket otur,
fan också!
Mitt liv som redan bestod av 75 % otur.


Kommentarer
Postat av: emma

de blir väl ändå bara sju års otur om man pajjar en spegel? ;)

2009-10-02 @ 00:54:38
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0