Jag vill inte känna lukten

Mamma kom in och fråga om jag skulle ha mat,
jag har bara ätit en måltid den här veckan,
och då fick jag värsta ångesten.
Jag vill inte känna lukten av mat!!
Jag är rädd att om jag ens tar en tugga kommer jag att vräcka i mig.
Det hände för några dagar sen.
Älsklingen va här och jag åt fett bra,
och jag tog till och med mig mer mat in till rummet.
Men efter fick jag ångest, så var tvungen att gå på toan.
Jag skiter hellre i att äta och må bra,
än att äta och ha ångest.
Jag mår bra med mitt tee och vatten.




Kommentarer
Postat av: emma

nu börjar jag bli lite orolig för dig gumman!!!

kanske inte va du vill höra just nu men så e det å du känner mig, ja e inte den som håller käften ;)

2009-10-23 @ 02:09:34
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0