Jag hatar måndagar och dåliga betyg

Kom först inte upp ur sängen,
men kom ändå upp tillslut . . .
Tog mig till skolan och trodde vi skulle paddla?
Så hade extra kläder med mig och på mig!!!
Men vet ni vad
Det är på Onsdag vi ska paddla? Gosh vad det var deprimerande.
Sen fick jag bara g på mitt matteprov,
men han sa att jag kunde fixa till det som tur.
Vad har hänt mer då?
* Åkte in till stan och köpte en piercing till dennis,
som han gillade halvt.
* Åkte hem till han men vi åkte direkt till moi.
* JAAG lagade mat åt oss.
* Sen blev det äppelkaka med vaniljsås.
* Vi spelade xbox och jag förlorade på allt,
och som är en sån dålig förlorare kastade bort kontrollen och tjurade.
* Och nu sitter vi här. . . .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0