Jag har aldrig känt såhär



Svar:
Ni som tror att Dennis bara är en i mängden,
tror defintivt FEL!
Jag har helt ärligt aldrig känt så här för en kille,
han betyder verkligen allt för mig.
Han är verkligen inte som alla andra,
han behandlar mig som sin prinsessa.
Jag har seriöst aldrig älskat en kille som jag älskar honom,
han är som min andra halva, my soulmate.
Jag kommer alltid att vara hans,
det är bara att acceptera!
Jag gör allt för den där killen.
Och han bryr sig alltid om mig
och jag går i förstahand.
Om jag inte svarar när jag har kommit hem ringer han tusen gånger.
Jag har aldrig haft en pojkvän som han
och jag vet att han är den rätta.
Med han känns verkligen allting såå rätt.
Så du som tror att han bara är en i mängden,
kan ju bara dra åt helvete,
för du verkar inte veta ett skit om kärlek.


Kommentarer
Postat av: emma

ja kan garantera att dom tycker om varandra för ja har sett dom slåss,nypas,bitas,brottas,retas,pussas,osv hahah de va en spännande tågresa :)

2009-10-05 @ 22:38:48
URL: http://emzingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0