Jag anpassar inte bloggen åt någon!

Människor säger till mig:
- tänk på vad du skriver för äldre läser din blogg.
Jaja tänker jag, sen nu börja jag tänka efter?
Skriver jag för mig själv eller för andra?
Jag skriver faktiskt åt mig själv, jag mår bra av att skriva.
Och om jag hela tiden ska behöva tänka på vad jag skriver,
vad är vitsen då?
Jag vet att yngre läser min blogg
och jag kanske inte skriver dom vettigaste sakerna ibland . . .
Men då borde deras föräldrar kolla vilka sidor dom är inne på.
Jag har aldrig skrivit att alkohol eller vissa saker jag gör är bra?
Jag skriver alltid när jag gör fel.
Men säg aldrig till mig vad jag ska skriva och inte skriva,
för det här är MIN blogg,
och jag skriver vad jag vill, tyvär.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0