Det här en riktigt segar dag

Dagen gick fett långasamt.
Kom hem för en stund sen och passar skit ungarna nu,
hoppas älsklingen kommer snart.
Iallafall så hade dom byggt en skit stor koja.
Jag- vart har ni gömt godiset?
Dom- I kojan.
Jag- Okej, åh jag ska bara gå in och kolla?
Dom- aa men lova att inte ha sönder något.
Jag- Men hallå? ser jag ut som ett klantärsle eller?
Jag kryper in och BANG!
Går allt sönder.
Jag- fan vad dåliga kojor ni bygger!
Gurra- EMMMMAA NU FÅR DU BYGGA UPP DEN IGEN!
Jag- Hörru, du som är yngre säger fan inte till mig som är äldre vad jag ska göra?
Gå och lägg dig.
Gurra- Nu ringer jag till mamma och säger.
Jag- Men gör det då? ser det ut som att jag bryr mig?


Oj vad rädd jag blev?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0