Dags för borstning av tänderna

Sen är de bara att röra sig emot skolan.
Tänkte skita i skolan för att åka och klippa mig men det fick jag ju inte!
Iallafall så kommer grabbarna hit idag,
älsklingen kommer också.
Åh har vart borta ifrån han natt och jag saknar han redan?
På söndag har vi iallafall vart tsm i två månader?
herregud, de är ju rekord för mig?
Men vem lämnar världens bästa pojkvän?
Ingen.
Sen blir det tacos, yummi.
Åhh nu blev jag sugen på choklad pannkakor.
Men nu ska jag borsta tänderna.

Se upp för michelingubben som kommer gå på gatorna idag!


Kommentarer
Postat av: amanda

tack:)<33 jo det e väll bra:),själv?:)<3

2009-10-02 @ 08:28:37
URL: http://bunniee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0